torsdag 6. desember 2012

STRULL kaker


De stekes med kromkakehjern, men har en helt annen oppskrift. utrolig gode, og med litt mere tygge motstand. Disse liker jeg kjempegodt ;O) Jeg syntes de er utrolig gode, og det syntes resten av familien og... så her gjelder det å gjemme kakene unna ;O) Bruker spelt og brunt sukker i det meste jeg baker, om ikke glutenfritt mel er nevnt. Og helst økologisk mel, men du kan gjøre den om til din grei, med ditt mel osv. bruk bare de riktige målene på oppskriftene mine, så blir det veldig god, og du blir kjempefornøyd....jeg lover ;O) 
Du finner oppskriften her på min MATBLOGG . 
Prøv da vell! 

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Åh, så koselig å se igjen disse! ;) Min farmor lagde alltid kromkaker til jul da jeg var liten.
    Disse så veldig gode ut. Høres kjekt ut at de er litt tykkere også. Kanskje de ikke "knuses" så lett..
    Passer på å ønske deg en hyggelig adventshelg! Nyt! :)

    SvarSlett

Takk for hilsen !
Det er så hyggelig at du legger igjen noen ord ;O)